Jag har haft sånt flyt nu sista tiden, de två sista kurserna har gått hur bra som helst, optometrin var jag jättenervös att jag inte skulle klara men när vi får tillbaka dem var jag 1,5 poäng över godkänt, jag skiter i poängen & bryr mig bara om att jag blev godkänd, duggan blev också godkänd! 
Den sista kursen vi läst detta året var optisk teknik, den tentan var uppdelad på 9 olika delar & man behövde bara göra om de delar man missade på, de delar jag var mest osäker på klarade jag & fick till & med ett VG på bågjusteringen & uppmätning av höjden. Fick göra om två delar men var inte hela världen när jag trodde att jag skulle få göra om minst 3. Omtentan gick hur bra som helst & resultatet blev godkänt, den kursen fick jag VG på det praktiska & G på det teoretiska. 
På måndag skriver jag den här terminens sista tenta & på måndagkväll bär det av hem till Ö-vik för att packa om för att på onsdag åka till Turkiet! 


Kommentera

Publiceras ej