Ni vet den där känslan man får när man vill prata med någon men så fort man hör av sig känns det som att personen inte är intresserad av att prata & då tänker man (eller iallafall jag) att nä nu ska jag vänta på att du hör av dig för om du vill prata med mig eller överhuvudtaget ha något med mig att göra så hör du av dig. Men enda problemet är att då kan man få vänta en evighet & det slutar alltid med att man själv hör av sig ändå.
 
Eller när man pratar med någon som helt plötsligt slutar svara & man skickar flera meddelanden men får ändå inget svar & som i de flesta sociala medier osv kan man ju se när personen har läst ens meddelande men man får ändå inget svar. Det sura med detta är att de kan ha slutat svara när de själva ställt en fråga eller mitt i en diskussion. Vad är meningen med det liksom?
 


 

Kommentera

Publiceras ej